Verzending en bezorgmoment

Om het overzichtelijk te houden tref je hieronder in een schema de bezorgmomenten. Mocht er iets niet duidelijk zijn kijk dan op PostNL of neem contact op met onze klantenservice.


Wanneer wordt mijn pakket bezorgd?

Pakket verzonden? Je kunt nu met je postcode en huisnummer, tot drie dagen vooruit, bekijken hoe laat je de chauffeur voor pakketbezorging kunt verwachten. Standaard biedt PostNL de bezorging als volgt aan:

 
Besteld 1e bezorging   2e bezorging  
Maandag voor 23:00u Dinsdag  08:00 - 18:00u Woensdag 08:00 - 18:00u
Dinsdag voor 23:00u Woensdag  08:00 - 18:00u Donderdag 08:00 - 18:00u
Woensdag voor 23:00u Donderdag  08:00 - 18:00u Vrijdag 08:00 - 18:00u
Donderdag voor 23:00u Vrijdag  08:00 - 18:00u Zaterdag 08:00 - 18:00u
Vrijdag voor 23:00u Zaterdag  08:00 - 18:00u Maandag 08:00 - 18:00u
Zaterdag Maandag 08:00 - 20:00u Dinsdag 08:00 - 20:00u
Zondag voor 17:00u Maandag 08:00 - 20:00u Dinsdag 08:00 - 20:00u

 

Feestdagen

Op onderstaande nationale feestdagen is ons magazijn de gehele dag gesloten. Wanneer je op deze dagen bestelt, wordt jouw bestelling twee dagen daarna bezorgd. Ook wordt er op deze dag zelf niet bezorgd.

  • Nieuwjaarsdag (1 januari)
  • 1e Paasdag
  • Koningsdag Nederland (27 april)
  • Hemelvaartsdag
  • 1e Pinksterdag
  • 1e Kerstdag (25 december)
  • 2e Kerstdag (26 december)

 

Op sommige feestdagen zijn we op aangepaste tijden open. Wanneer je op die dagen vóór onderstaande tijden bestelt, heb je jouw bestelling de eerstvolgende werk- of zaterdag binnen.  

  • 2e Paasdag tot 17:00 uur
  • 2e Pinksterdag  tot 17:00 uur
  • Kerstavond (24 december) tot 18:00 uur
  • Oudejaarsdag (31 december) tot 18:00 uur
  •  

    Bezorging met PostNL

    PostNL onderneemt drie bezorgpogingen op drie achtereenvolgende (werk)dagen. Ze leveren van maandag tot en met zaterdag. Bent u niet thuis, dan levert PostNL uw pakket af bij de buren. U vindt dan een briefje in de brievenbus met daarop vermeld wat er met de zending is gebeurd. Na de derde vergeefse afleverpoging gaat het pakket retour naar ReplaceDirect. U kunt dan contact met ReplaceDirect opnemen over wat er met uw pakket dient te gebeuren, telefonisch (tel. 011 98 83 06) of per mail
     

    Legitimatiebewijs

    Vergeet bij het aannemen van het pakketje uw legitmatiebewijs niet bij de hand te houden.

     

    Op werkdagen vóór 23.00 uur besteld, dezelfde dag nog verzonden

    ReplaceDirect biedt u één van de beste bezorgservices op internet. Bestelt u op werkdagen voor 23.00 uur met kredietkaart, SOFORT Banking of PayPal, dan wordt uw bestelling dezelfde dag nog verzonden. 
     

    U betaalt géén verzendkosten

    Bij ReplaceDirect betaalt u geen verzendkosten of betaalkosten wanneer u betaalt via iDEAL, Creditcard, PayPal, bankoverschrijving of op rekening. 
    Voor een betaling via Acceptgiro brengen wij 1,50 euro kosten in rekening.


    Tijdens de verwerking van uw order ontvangt u diverse e-mails waarin de statuswijziging wordt gemeld. En ook de orderstatuspagina blijft steeds up-to-date; u kunt hierop dus altijd de meest actuele status van de bestelling zien.

    Attentie! In bepaalde gevallen wordt de registratie van de verzendstatus bij PostNL pas na 24 uur geactiveerd. Het kan dus gebeuren dat uw pakket eerder arriveert dan de tracing-registratie zichtbaar is!

    Is de barcode niet bekend? Wij informeren u graag per e-mail of per telefoon .
Deze website maakt gebruik van cookies
Om het gebruiksgemak van onze website te vergroten, onze diensten persoonlijker en meer op maat te maken en het gebruik van de website te analyseren, maken wij gebruik van cookies. Door gebruik te maken van onze website gaat u hiermee akkoord - Lees meer.