Smartphone backcover vervangen

Is het achterkantje van uw telefoon beschadigd? Zit er een barst of scheur in de backcover? Of sluit de achterkant niet meer goed op het scherm aan? Wij repareren uw telefoon snel en vakkundig. Onze deskundige reparateurs weten precies wat er aan de hand is. Zo is uw toestel snel weer als nieuw.

De voordelen van smartphone backcover vervanging bij ReplaceDirect

  • Snelle reparatie

    Uw toestel binnen 3 tot 5 werkdagen na ontvangst gerepareerd weer terug (mits artikel op voorraad).
  • No cure - No pay

    Kunnen wij uw backcover niet vervangen? Dan betaalt u natuurlijk niets!
  • Vakkundige reparatie

    Ons professionele reparatieteam vervangt het kapotte onderdeel perfect
  • 6 maanden garantie

    U krijgt 6 maanden garantie op de reparatie plús de garantie die geldt op de onderdelen

Hoe gaat het vervangen van de achterkant van uw telefoon?

Om uw smartphone zo snel mogelijk weer als nieuw te maken hanteren wij een aantal duidelijke stappen.

  • 1

    Reparatie aanmelden

    Na de aanmelding ontvangt u per e-mail verzendinstructies.

  • 2

    Diagnose stellen

    Na ontvangst van uw smartphone onderzoeken wij kosteloos uw klacht en stellen we een diagnose.

  • 3

    Reparatie uitvoeren

    Daarna ontvangt u altijd een vrijblijvende prijsopgave. Na akkoord starten wij met de reparatie.

  • 4

    Controle

    Na de reparatie controleren wij zorgvuldig of alles naar behoren functioneert.

  • 5

    Smartphone retour

    U ontvangt uw toestel de volgende dag gerepareerd weer terug.

Prijzen backcover vervangen

De prijs van een backcover vervanging verschilt per merk, model en type telefoon. Kijk bij uw specifieke model wat de reparatie precies kost. Door jarenlange relaties met onze leveranciers kunnen wij de beste prijzen bieden. Onze prijzen zijn inclusief de onderdelen die nodig zijn, reparatiekosten en verzendkosten. Kunnen wij uw smartphone niet meer redden? Dan betaalt u natuurlijk niets!

Is de achterkant van uw smartphone kapot?

Prijzen & aanmelden

Veelgestelde vragen

Zelf uw backcover vervangen of het door ons laten doen?

Bij oudere type telefoons klik of schuif je eenvoudig de achterkant los en de nieuwe erop. Op nieuwe smartphones zit de backcover vaak vastgeschroefd. Om zo’n achterkantje te vervangen hebt u het juiste gereedschap nodig. Weet u niet hoe het moet? Wij vervangen de backcover graag voor u!

Wat voor onderdelen gebruiken we?

Wij werken alleen met onderdelen van de beste kwaliteit. We gebruiken geen slechte kopieën van uw originele backcover. In combinatie met het vakmanschap van onze reparateurs zorgt dit ervoor dat uw telefoon er weer zo goed als nieuw uitziet.

Krijg ik garantie op de reparatie?

U krijgt van ons 6 maanden garantie op de reparatie plús de garantie die geldt op de onderdelen. Zo komt u achteraf niet voor verassingen te staan.

Zijn jullie erkend reparateur?

Wij zijn trots dat we gecertificeerd zijn door onder andere ICTWaarborg, Uneto VNI en Duurzaam Herstel. Ook verzorgen wij reparaties voor verschillende grote verzekeringsmaatschappijen. Bovendien krijgt u bij ons gewoon een échte factuur.

Waarom repareren we sommige modellen niet?

Van sommige modellen telefoons kunnen wij de backcover niet vervangen. Denk hierbij aan merken als CAT, Wolfgang, Wiko of Zopo. Dit komt omdat de prijs van een nieuwe achterkant even hoog is als de kosten van een nieuw toestel. Daarom produceren deze merken geen losse onderdelen.

Kan ik een andere kleur backcover krijgen?

Ja hoor, dat kan. Als we het achterkantje voor uw telefoon in verschillende kleuren in ons assortiment hebben, bent u vrij om een andere kleur te kiezen. Geef dit wel duidelijk aan in het opmerkingenveld, want standaard zetten we dezelfde kleur terug als het origineel.

Hoe zorgt u dat de backcover niet opnieuw stuk gaat?

Kies als preventie voor nieuwe schade een stevig hoesje. Dit bespaart u de volgende keer een reparatie!

Vochtschade?

Is uw telefoon in het water gevallen? Of viel er een glas drinken om? Handel dan altijd snel! Hoe sneller uw smartphone bij een deskundige reparateur is, hoe meer overlevingskans het toestel heeft.

Wat kost het verzenden van mijn telefoon?

Wij raden aan om uw smartphone via onze partner PostNL naar ons te versturen. Is de waarde van uw toestel onder € 500,-? Verstuur de telefoon dan in een aangetekend pakket. Dit kost € 8,60. Wanneer de waarde hoger ligt, raden wij de PostNL Verzekerservice aan. Voor € 14,45 bent u verzekerd tot € 5.500,-. Het terugsturen van uw telefoon is uiteraard op onze kosten.

ReplaceDirect zakelijk

Bent u een zakelijke klant? Wij bieden u oplossingen op maat zodat u niet inlevert op productiviteit en altijd bereikbaar bent.

  • Bestellen op rekening

  • Al uw apparaten in één overzicht

  • Bespaar op vervangingskosten

Naar ReplaceDirect zakelijk
Deze website maakt gebruik van cookies
Om het gebruiksgemak van onze website te vergroten, onze diensten persoonlijker en meer op maat te maken en het gebruik van de website te analyseren, maken wij gebruik van cookies. Door gebruik te maken van onze website gaat u hiermee akkoord - Lees meer.