
Verzending en Bezorging
Uw bestelling wordt binnen 2 werkdagen verzonden. Mocht er iets niet duidelijk zijn kijk dan op PostNL of neem contact op met onze klantenservice.Ontwikkelingen m.b.t. verzendingen door PostNL i.v.m. Corona
I.v.m. het Coronavirus en bijbehorende maatregelen is er een enorme druk ontstaan op het verwerken van alle postpakketten door PostNL. Het kan voorkomen dat het bezorgen van een pakket daardoor langer duurt dan verwacht. Veel gestelde vragen en antwoorden rondom de dienstverlening van PostNL in deze periode vind je hier: https://www.postnl.nl/klantenservice/coronavirus/veelgestelde-vragen
Wanneer wordt mijn pakket bezorgd?
Pakket verzonden? U kunt nu met uw postcode en huisnummer, tot drie dagen vooruit, bekijken hoe laat u de chauffeur voor pakketbezorging kunt verwachten. Feestdagen
Op de onderstaande Nederlandse feestdagen is ons magazijn de gehele dag gesloten. Wanneer u op deze dagen bestelt, wordt uw bestelling twee dagen daarna bezorgd. Er wordt niet op feestdag bezorgd.
- Nieuwjaarsdag (1 januari)
- 1e Paasdag
- Koningsdag Nederland (27 april)
- Bevrijdingsdag Nederland (5 mei)
- Hemelvaartsdag
- 1e Pinksterdag
- 1e Kerstdag (25 december)
- 2e Kerstdag (26 december)
Op sommige feestdagen zijn we open middels aangepaste tijden. Wanneer u op die dagen vóór de onderstaande tijden bestelt, heeft u uw bestelling de eerstvolgende werk- of zaterdag binnen.
- 2e Paasdag tot 17:00 uur
- 2e Pinksterdag tot 17:00 uur
- Kerstavond (24 december) tot 18:00 uur
- Oudejaarsdag (31 december) tot 18:00 uur
-
Bezorging met PostNL
PostNL onderneemt drie bezorgpogingen op drie achtereenvolgende (werk)dagen. Ze leveren van maandag tot en met zaterdag. Bent u niet thuis, dan levert PostNL uw pakket af bij de buren. U vindt dan een briefje in de brievenbus met daarop vermeld wat er met de zending is gebeurd. Na de derde vergeefse afleverpoging gaat het pakket retour naar het ReplaceDirect magazijn. U kunt dan contact met ons opnemen over wat er met uw pakket dient te gebeuren. Dit kan telefonisch (tel. 011 98 83 06) of per mail
Legitimatiebewijs
Vergeet bij het aannemen van het pakketje uw legitmatiebewijs niet bij de hand te houden.
U betaalt géén verzendkosten vanaf €100
Bij ReplaceDirect betaalt u geen verzendkosten vanaf €100 en geen betaalkosten wanneer u betaalt via iDEAL, Creditcard, PayPal, bankoverschrijving of op rekening. Bij bestellingen onder €100 brengen wij 4,95 euro verzendkosten in rekening. Voor een betaling via Acceptgiro brengen wij 1,50 euro kosten in rekening. - Doordat we standaard verzendkosten rekenen bij bestellingen onder 100 euro, zorgen wij ervoor dat u bij ons altijd een scherpe prijs krijgt. Webshops die gratis verzendkosten aanbieden, verrekenen de verzendkosten alsnog in de prijs van het product dat je bestelt. Hierdoor betaalt u alsnog de verzendkosten. Wij kiezen voor transparantie: een standaard lage prijs op al onze artikelen, los van de eventuele verzendkosten.
Tijdens de verwerking van uw order ontvangt u diverse e-mails waarin de statuswijziging wordt gemeld en tevens is de orderstatuspagina altijd up-to-date; u kunt hierop dus altijd de meest actuele status van de bestelling zien.
Attentie! In bepaalde gevallen wordt de registratie van de verzendstatus bij PostNL pas na 24 uur geactiveerd. Het kan dus gebeuren dat uw pakket eerder arriveert dan de tracing-registratie zichtbaar is!
Is de barcode niet bekend? Wij informeren u graag per e-mail of per telefoon .