MEER INFORMATIE OVER YANEC INKT CARTRIDGES VOOR HP PRINTERS

Sinds dinsdag 13 september 2016 heeft de fabrikant HP een aantal printers voorzien van een software update aan printers die direct zijn aangesloten op het internet. Deze update zorgt er vervolgens voor dat bepaalde Yanec HP inkt cartridges en andere huismerk cartridges niet meer functioneren. Gebruikers krijgen dan een foutmelding te zien dat de cartridge defect is, terwijl dit niet het geval is.

Vanwege deze aanpassingen vanuit HP kunt u momenteel enkele Yanec HP cartridges tijdelijk niet bestellen in onze webshop, totdat we kunnen garanderen dat de cartridges wel herkend worden. Het is daarnaast ook niet bekend wanneer deze cartridges wel zullen werken.

Welke HP Yanec inkt cartridges zullen (tijdelijk) niet meer werken?

HP heeft via een software update ervoor gezorgd dat alle huismerk inkt cartridges, waaronder Yanec, niet meer werken. Het gaat om deze HP printer modellen:

• HP OfficeJet Pro 8610 / 8615 / 8620 / 8625 / 8630 / 8640 /8660
  • HP OfficeJet Pro x576dw / x476dn / x551dw / x451dw / x451dn / x476dw
  • HP OfficeJet 6830

De onderstaande Yanec inkt cartridges zijn tijdelijk niet bij ons te bestellen en zullen vanwege de software aanpassing niet meer werken in de betreffende HP printers:

• P0144512            Yanec 950 XL Zwart (HP)
  • P0144513            Yanec 951 XL Cyaan (HP)
  • P0144514            Yanec 951 XL Magenta (HP)
  • P0144515            Yanec 951 XL Geel (HP)
  • P0465376            Yanec 934 XL Zwart (HP)
  • P0465377            Yanec 935XL Cyaan (HP)
  • P0465378            Yanec 935XL Magenta (HP)
  • P0465379            Yanec 935XL Geel (HP)

Wat moet ik doen als ik in het verleden één van deze cartridges heb besteld?

Zolang uw printer niet aangesloten is op het internet, zal er ook geen software update plaatsvinden. Op het moment dat de update vanuit HP wordt geïnstalleerd, zal de cartridge niet meer werken. Neem in dat geval contact met ons op via [email protected], we bieden u uiteraard graag een passende oplossing voor deze situatie.

Meer weten?

Heeft u aanvullende vragen? Neem dan contact op met onze klantenservice via [email protected]