Nu ook maandaglevering bij ReplaceDirect België

Nadat ReplaceDirect België in december haar uiterlijke besteltijd al tot 23:00 uur verruimde, is het nu ook mogelijk om op maandag te leveren. De klant die in het weekend bestelt heeft zijn bestelling dus op maandag binnen in plaats van op dinsdag.

Bij ReplaceDirect staan snelheid, gemak en service hoog in het vaandel. Wanneer mogelijk, maakt ReplaceDirect het haar klanten dus graag gemakkelijk. Om die reden kan de klant nu doordeweeks vóór 23:00 uur en in het weekend vóór zondag 17:00 uur bestellen. De bestelling is dan de volgende dag binnen.

Het doel van ReplaceDirect is om een einde te maken aan de wegwerpeconomie. Over de hele wereld belanden jaarlijks miljoenen kilo’s aan elektronische apparaten op de afvalhoop. Zeldzame grondstoffen moeten opnieuw worden ingewonnen, om op die manier nieuwe apparaten te produceren. Dit is slecht voor het milieu en niet nodig.

ReplaceDirect biedt consumenten elektronische onderdelen en accessoires die ‘oude’ apparaten een langer leven geven. Snel leveren is daarbij van belang. De klant wil immers zo snel mogelijk weer optimaal gebruik maken van zijn apparaat. Rick van der Heijden, programmamanager bij ReplaceDirect: “Leveren op maandag is in België vrij uniek, maar voor ons is het een must. Wij willen er te allen tijde voor zorgen dat onze zakelijke klanten en consumenten zo snel mogelijk hun apparaat werkend hebben. Daarom moet de verzending zo snel mogelijk in huis zijn. Doordat we nu ook op maandag leveren, begint de week altijd met de juiste artikelen in huis.”