Vanaf nu ook verlichting verkrijgbaar bij ReplaceDirect

Door: ReplaceDirect

Gemert - 1/6/2013 Vanaf 1 juni heeft ReplaceDirect zijn aanbod uitgebreid met verlichting. Het lijkt een stap uit de richting maar de verkoop van LED-, spaar- en halogeenlampen sluit als geen ander aan bij waar het bedrijf om bekend staat: mensen langer laten genieten van hun elektronische apparatuur.

Emerce bericht over ReplaceDirect lighting

Duurzame bijdrage

Met deze uitbreiding van het assortiment blijft ReplaceDirect dicht bij de missie waar het bedrijf tien jaar geleden mee is gestart. Het draait bij de webwinkel al sinds de oprichting om het langer plezier ondervinden van elektronische apparatuur. Het huidige assortiment verlichting met o.a. LED- en spaarverlichting sluit daar perfect bij aan. ReplaceDirect levert hiermee een serieuze bijdrage aan een meer duurzame maatschappij.

Unieke manier van aanbieden

Het onderscheidende vermogen van ReplaceDirect zit hem in de manier van aanbieden. In een fysieke winkel staan allerlei verschillende lampen door elkaar. Ook bij andere online aanbieders is het soms lastig om de juiste lamp te vinden. Bij ReplaceDirect gaat dat stukken eenvoudiger. Via een speciale zoekfilter kan simpelweg op type, fitting en vermogen worden gezocht. Bijkomend voordeel bij verlichting is de aanvullende informatie zoals de terugverdientijd.

ReplaceDirect heeft nu ook verlichting in het assortiment