ReplaceDirect Zakelijk introduceert een kredietlimiet dat met de ondernemer meegroeit

Bij ReplaceDirect Zakelijk is het voor zakelijke klanten al een langere tijd mogelijk om op rekening te betalen, echter was deze optie gebonden aan diverse strenge voorwaarden en was de betaaloptie ook onderhevig aan een strenge kredietcontrole. Vanaf november 2016 is het voor iedere zakelijke klant mogelijk om zelf een kredietlimiet op te bouwen, waardoor het nog makkelijker wordt om achteraf te betalen.

Kredietlimiet groeit mee met uw omzet

Iedere ondernemer maakt het wel eens mee dat een telefoon, laptop of ander (kantoor) apparaat stuk gaat. Het is dan vooral van belang dat u snel een vervangend onderdeel kunt vinden zodat u tevens zo snel mogelijk weer aan de slag kunt. Wij zorgen voor een snelle levering, voor 23:00 besteld is morgen op de zaak en we bieden diverse snelle betaalopties zoals PayPal. Het is vanaf heden ook mogelijk om via een persoonlijk bestedingslimiet op een eenvoudige én snelle wijze achteraf te betalen.

Wat zijn de criteria om achteraf te betalen bij ReplaceDirect Zakelijk?

• U heeft een geldig KVK nummer en staat langer dan 6 maanden ingeschreven bij de Kamer van Koophandel, voor Belgische klanten geldt een geldig ondernemersnummer.
    • Nieuwe klanten dienen de eerste twee bestellingen vooraf te betalen met een bedrag van gezamenlijk €500 of meer. Na deze twee positieve betaaltransacties kunt u achteraf betalen.
    • Voor bestaande klanten wordt er gekeken naar twee positieve betalingen in de afgelopen 365 dagen, wederom met een totaalwaarde van €500 of meer.
    Het grootste voordeel van het bovenstaande zelfbeoordelingslimiet is dat uw krediet groter wordt via elke bestelling die u bij ReplaceDirect plaatst. Elke positieve betaalervaring wordt opgeteld en diezelfde waarde kunt u weer besteden bij uw volgende order, dit bedrag komt bovenop het kredietlimiet dat u al eerder heeft opgebouwd.

Bestedingsruimte opbouwen via uw ReplaceDirect Zakelijk account

Om gebruik te maken van een kredietlimiet dat met u meegroeit is het van belang dat u bij elke bestelling dezelfde accountgegevens gebruikt en dus via één centraal account uw bestellingen plaatst. Hierdoor wordt uw historische orderwaardes correct opgeteld en ontvangt u vervolgens bij elke nieuwe bestelling meer bestedingsruimte.

Vragen?

Onze ReplaceDirect Zakelijk klantenservice staan u graag te woord om u meer te vertellen over onze betaalmethodes. U kunt ze bereiken via het telefoonnummer 011 98 83 06 of via mail: [email protected]