Reparatieaanvraag

De reparatie is aangemeld

Bedankt voor het aanmelden van je reparatie. Binnen enkele ogenblikken ontvang je een bevestigingsmail.

Let op: 
Je dient deze e-mail bevestiging uit te printen en bij je apparaat te voegen. Alleen zo kunnen wij je apparaat identificeren na ontvangst van het pakket.

Heb je nog vragen over de reparatieaanvraag? Bel dan 088 088 66 00 en kies optie 4. We helpen je graag verder.


Hoe gaat het nu verder?

We zullen je aanvraag zo snel mogelijk in behandeling nemen. Daarna houden wij je via e-mail op de hoogte. Wij hebben snelheid en service hoog in het vaandel, daarbij hebben we wel jouw hulp nodig. Hoe sneller je reageert hoe eerder wij het apparaat gerepareerd terug kunnen sturen.


No Cure, No Pay

Wanneer de reparatie niet lukt of het onmogelijk blijkt om jouw apparaat te repareren, dan betaal je niets en krijg je, jouw apparaat ongerepareerd weer retour. Blijkt uit ons onderzoek echter dat wij je apparaat wel kunnen repareren, maar besluit je alsnog om de reparatie niet door ons te laten uitvoeren, dan brengen wij € 35,- onderzoekskosten (inclusief retourkosten) in rekening. Ook dan krijg je het apparaat van ons retour gezonden.

Uw reparatie is aangemeld

Hartelijk dank voor het aanmelden van uw reparatie. Uw reparatie is in goede orde door ons ontvangen en via deze weg geregistreerd in ons systeem. Binnen enkele ogenblikken ontvangt u een automatisch gegenereerde bevestiging per e-mail.

Let op: 
U dient deze e-mail bevestiging uit te printen en bij uw apparaat te voegen. Alleen zo kunnen wij uw apparaat identificeren na ontvangst van het pakket.

Heeft u nog vragen over uw reparatieaanvraag? Bel ons dan op 011 98 83 06. De afdeling verkoop helpt u dan graag verder.


Hoe gaat het nu verder?

Wij zullen uw aanvraag zo snel mogelijk in behandeling nemen en u per e-mail instrueren hoe u verder moet handelen om het apparaat zo snel mogelijk op te kunnen sturen. Snelheid en service staan centraal bij ReplaceDirect: hoe sneller u handelt, hoe eerder u het apparaat gerepareerd terug kunt verwachten.


No Cure, No Pay

Wanneer de reparatie niet lukt of het onmogelijk blijkt om uw apparaat te repareren, dan betaalt u niets en krijgt u uw apparaat ongerepareerd weer retour. Blijkt uit ons onderzoek echter dat wij uw apparaat wel kunnen repareren, maar besluit u alsnog om de reparatie niet door ons te laten uitvoeren, dan brengen wij € 35,- onderzoekskosten (inclusief retourkosten) in rekening. Ook dan krijgt u het apparaat van ons retour gezonden. 

Hoe kunt u uw apparaat het beste opsturen?

  • U stuurt het apparaat goed verpakt, gefrankeerd en aangetekend of verzekerd op naar:

    ReplaceDirect
    T.a.v. Reparatieafdeling
    Postbus 114
    5740 AC Beek en Donk
    Nederland


    LET OP! Verwijder het eventueel aanwezige opstartwachtwoord. Is dit niet mogelijk, noteer dan het wachtwoord op een briefje dat uw bijsluit. Voeg de netstroomadapter toe aan uw pakket en laat de accu in het apparaat zitten! Stuur het apparaat NIET in een envelop, ook al is deze gewatteerd of voorzien van bubbeltjesplastic, maar neem een stevige doos, die van binnen is opgevuld met bijvoorbeeld noppenschuim.
  • Print de bevestigingse-mail uit, die u van ons heeft ontvangen na invulling van het reparatie-aanmeldformulier. Voeg deze toe in de doos, zodat wij u als afzender kunnen identificeren.

 

Demonteer uw laptop niet zelf!

Laat uw laptop intact! In geen enkel geval 'help' u de reparatiedienst door alvast zelf tot demontage over te gaan en een half gedemonteerd apparaat op te sturen.  Indien u  laptop reeds in hoge mate is beschadigd, al dan niet door eerdere, onoordeelkundige reparatiepogingen, kunnen wij niet overgaan tot reparatie en behouden wij ons het recht voor uw laptop ongerepareerd te retourneren.  
Stuur je laptop NIET op in een envelop! Wij treffen 'm dan zo aan en kunnen dus absoluut geen reparatiemogelijkheid meer garanderen.    Stuur je laptop NIET op in een envelop!
Verzend uw laptop in een sterke, degelijke doos, die van binnen is opgevuld met bijvoorbeeld noppenschuim.   Stuur jouw laptop op in een stevige doos met noppenschuim
Bij de post kun je zulke dozen verkrijgen (code '5') om de laptop in te versturen. Vul de lege ruimte op met schuim of bubbeltjesplastic.   Stuur uw laptop op in een stevige doos, bijv. bij TNT verkrijgbaar
Je kunt ook de originele doos van de laptop gebruiken voor verzending. Maar let op! ReplaceDirect stuurt géén opgestuurd verpakkingsmateriaal terug! Voor terugzending wordt een universele doos gebruikt. Alleen de laptop-gerelateerde zaken zoals adapter, kabels, cd's etc. worden geretourneerd.   Stuur uw laptop op in een stevige doos, bijv. in de originele verpakking
Als je echt geen ander schokbestendig verpakkingsmateriaal meer kunt vinden, dan kun je jouw laptop altijd nog proberen te beschermen met snoepspekkies, zoals deze klant heeft gedaan.   originele verpakkingsmethode - met spekkies
Neem niet een te grote doos, want dan moet je alle 'lege' ruimte opvullen om beschadigingen te voorkomen. Deze klant koos voor een grote handdoek, die echter nog niet de hele doos vulde.     te veel lege ruimte in een te grote doos
ReplaceDirect kan veel wonderen verrichten bij het herstel van laptops, maar als je notebook in deze conditie is, kun je de portokosten beter besparen... Hoewel de eigenaar van dit apparaat beweerde dat de totale schade te wijten was aan het ontbreken van een virusscanner(!)   Veel laptop defecten zijn herstelbaar maar deze helaas niet meer
We gebruiken cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. U gaat akkoord met onze cookies als u onze website blijft gebruiken. - Privacy- & Cookiestatement en instellingen